HJELPESENTER

Her finner du all informasjonen du trenger for å montere og fjerne våre produkter, men også alt du ønsker å vite om din ordre.

Ofte Stilte Spørsmål

Generelt | Frakt | Retur

Frakt

Vi pakker og sender ordre i kronologisk rekkefølge mandag-fredag. Du vil motta en e-post med sendingsbekreftelse fra PostNord så straks ordren er aktivert og sendt fra vårt lager. Normalt sendes ordren samme dag som den ble bestilt, eller ved neste virkedag

Pris på frakt

Vareprøver koster 29,-. Andre pakker har frakt på 99,-. Noen produkter vil få tilleggsfrakt pga vekt eller størrelse.

Klikk og hent 

Du kan velge henting som et alternativ ved kassen, men varene må hentes på Tjøme. Hentetidspunkt kan avtales direkte på tlf 94324213, eller ved å sende en melding til oss på chat.

Levering

Levering av pakker gjøres via Postnord. Du vil motta et sporingsnummer på e-post/sms når ordren har blitt aktivert. Denne kan du benytte til å spore pakken din inne på  www.postnord.no. Du vil motta en SMS når pakken har ankommet postkontoret. 

Leveringstid 

Vi sender som regel bestillingen fra oss samme virkedag eller dagen etter. Postnord bruker normalt 1-3 virkedager på transporten. Du vil motta et sporingsnummer på e-post når ordren har blitt aktivert. Denne kan du benytte til å spore pakken din inne på  www.postnord.no. Du vil motta en SMS når pakken din har ankommet postkontoret ditt. 

Sporingsnummer

Ikke mottat sporingsnummer? Husk å sjekk søppelpost, da noen kunder opplever at mail fra oss automatisk havner i søppelpost. Finner du det fortsatt ikke, kontakt oss på tlf 94324213/chat, så finner sporingsnummeret ditt for deg.

Ikke mottatt pakken? 

Kontakt oss, slik at vi kan finne ut hva som har skjedd så fort som mulig. Kontakt 94324213/ chat.

Ikke mottatt sendingsbekreftelse?

Sjekke søppelpost, da noen e-poster automatisk havner i søppelpost. Om du ikke finner noe der, kontakt oss på 94324213, eller chat på depodesign.no.

Feil med leveransen 

Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt, ta kontakt med oss, så løser vi det så fort som mulig; depodesi@depodesign.no

Reklamasjon

Skulle det foreligge mangler ved produktet, har du rett til reklamasjon. Som kjøper har man ansvar for å ta kontakt innen rimelig tid fra man har mottatt varen for å rapportere mangelen. Legg ved bilder og beskrivelse av feilen, og send til depodesi@depodesign.no ,så finner vi en løsning!

Feil montering eller feil bruk av produktene gir ikke rett til reklamasjon.

Ta kontakt med oss på depodesi@depodesign.no /94324213
Ikke bruk varen før du har vært i kontakt med oss.

Retur

Hvordan returnerer man varer? Ønsker du å levere varen har du en 14 dagers angrefrist. Bruk vedlagte angrerettskjema, og legg ved returen. Varer som ikke er skadet betaler kunden selv returen. Les alt du trenger å vite om retur her: xxx

Skade på leveransen

En sjelden gang kan pakken din blir skadet under transport. Send oss bilder som viser skaden via e-post så vil vi hjelpe deg videre med saken. Ikke bruk varen før du har vært i kontakt med oss. Ved produksjonsfeil eller skade på produktet tar vi produktet i retur og sender nytt. 
Kontakt: depodesi@depodesign.no /94324213 så raskt som mulig

Når får jeg tilbake pengene ved retur?

Så raskt vi har mottatt varen(e) vil vi registrere dette inn i vårt system. Informasjon om returen din vil da automatisk bli sendt til systemet hos din valgte betalingsmetode og pengene vil bli tilbakeført via dem. Dersom du har spørsmål rundt utbetalingen av pengene dine ber vi deg ta kontakt med de dere valgte som betalingsmetode, da vi ikke har mer informasjon etter vi har registrert refundert beløp. Klarna bruker normalt 10-14 dager før pengene er tilbake på din konto.
Vipps bruker 1-3 virkedager før pengene er tilbake på din konto.

Fortsatt usikker? Kontakt oss!

Har du spørsmål om montering, betaling eller noe vedrørende din bestilling? hat, mail eller ring oss! Vi svarer i løpet av kort tid!

Montering av vindusfolie/ kontaktplast:

Våre produkter skal være holdbare og enkle å montere og fjerne. Det vil alltid ligge med en monteringsanvisning til produktet du kjøper, men er du i tvil om selvklebende/statisk kontaktplast er noe for deg, bør du lese her:

Vindusfolie:

Du trenger følgende utstyr:

- Målebånd (eller tommestokk/stor linjal)

- Sprayflaske

- Foliesletter (eller nal)

- Kuttekniv (eller saks)

1. Sørg for at vinduet er rengjort.

2. Mål vinduet og kutt folien i riktig størrelse.

3. Dra av beskyttelsesfolien.

4. Spray vinduet godt med vann.

5. Sett folien i riktig posisjon.

6. Bruk foliesletter eller nal til å dra ut luftbobler og vann.

7. Tørk bort overskuddsvann langs kantene på folien.

Kontaktplast/ møbelfolie: 1. Vask flaten fri for skitt og fett. Her kan du for eksempel bruke universalspral. 2. Klipp til folien i ønsket størrelse. 3. Dra av beskyttelsespapiret litt og litt, mens du stryker på plass folien med en foliesletter eller tilsvarende. 4. Om du skal legge folien på profiler eller runde bord; bruk en hårføner for å forme folien myk rundt kantene.